如果我家小狗當明星,賣點是………………………..

770
如果我小狗是明星:
相信每個毛小孩的爸媽都會覺得自己家中的寵兒是最特別、最討人喜歡、最厲害、最⋯⋯的,甚至已經足夠令大家做到「星爸星媽」,哈哈!香港動物報記者這星期走訪了幾個寵物假日熱點即係寵物公園,隨機找來五位主人傾談,題目是「如果要捧我家寵物做明星,賣點是⋯⋯」,結果發現這些能被「捧紅」的「原因」無奇不有,真是千奇百趣。
1)屯門區代表
可樂仔(樂樂) 松鼠狗 男仔 8歲半
紅荳冰(荳荳) 松鼠狗 女仔 7歲幾
賣點:兄妹組合,有新鮮感。經理人話樂樂高貴貪靚,好著重image唔鍾意人整亂佢個頭,好有型;荳荳就係天生PR,大人細路都啱,搓圓㩒扁無難道,仲會整蠱哥哥(好佻皮),熱愛自由奔放,有無窮精力。
可樂仔和紅豆冰
可樂仔和紅豆冰
2)元朗區代表
BB 唐狗 男仔 5歲幾
花花 唐狗 女仔 1歲幾
賣點:BB有求必應,叫佢就會行過來,有時仲會伸出手任握唔嬲,大聲叫下佢,佢仲會表演耳仔貼頭翁埋眼同龜步行添;花花比較靜同溫柔,不過就管到哥哥,所以佢其實⋯⋯係經理人
元朗代表:花花和bb
元朗代表:花花和bb
3)港島區代表
劉慕(momo) 貴婦狗 男仔 5歲
賣點:經理人話都係叫番英文名momo喎!Momo係天生明星格,影相擺pose都定仲識望鏡頭,你睇個髮恤得幾四正。
港島區:momo
港島區:momo
4)元朗區代表
靜靜 唐狗 女仔 3歲幾
賣點:個名叫「靜」但非常好動活躍,外型嬌小玲瓏,經理人話佢親和力奇高同貓一齊玩一齊瞓,可吸納貓fans。
元朗區的靜靜
元朗區的靜靜
5)元朗區代表
Pop 貴婦狗 男仔 2歲
賣點:個名已經知型,經理人話佢蓬鬆既髮型係賣點非常不羈,不過強調Pop最吸引係好黐人,就算紅左一樣人人摸得。
可愛的阿pop
可愛的阿pop
哈!到各位讀者們了,歡迎大家留言同相片分享下你們家的寵兒有幾特別同趣怪,同大家say個hi。
歡迎轉載