市民願領養棄狗 愛協堅持人道毀滅

11396

《動物專訊》上星期在葵涌邨內發現一隻黑狗,其後愛護動物協會到場將狗捉走。有市民多次表示願意領養狗狗,更親身到愛協領狗,但遭職員留難拒絕領養,愛協更於前日將狗人道毀滅重。不少愛護動物人士都非常憤怒,不明白為何有人領養仍要殺狗,直指愛協不尊重生命。

記者:唐曉芙

有市民從網上得知黑狗被捉後,曾致電愛表示有意領養狗隻,但愛協職員指該狗有攻擊性,不宜領養。另一市民Cherry則嘗試以狗主身份救狗,希望狗狗能倖免一死,28號朝早9時半親身到愛準備領養狗狗,愛協職員指她並非真正狗主,拒絕她的申請,最後等候三小時仍未能救狗,因要上班無奈離開,Cherry指:「我哋連沖涼都book埋,又搵咗暫養家庭,諗住一接到狗狗就帶佢去沖涼。」

其後一名義工Moon亦於昨日準備到愛協領養狗狗,但當致電愛協查詢時,職員指狗狗已被人道毀滅。「我問過附近街坊話黑狗幾天以來到處流連,似係被人遺棄完,但全無攻擊性,只係匿埋草叢。」

愛協向本報承認前日(29/1)已將黑狗人道毀滅,原因是基於公眾安全。愛協指狗狗攻擊性,即使獨自在籠中仍然焦慮及驚恐,認為不適合領養,又一些習慣在野外或街上生活的狗並非每隻都更適應在家飼養。問及愛協為何要捉狗,愛協回應是因為接到求助電話,有人指黑狗有攻擊性,才派人捉狗。為平衡公眾安全,遂決定將狗狗安樂死,並藉此免除狗狗焦慮及驚恐。

 

歡迎轉載及註明出處

1 COMMENT

  1. 一睇依段不知所謂嘅解釋就全身即時好似被火燒,只可嘆一句,狗狗你都唔好彩,連等死嘅期限都無,只係一句話有人指牠有攻擊性,咁人呢,有無受傷同點攻擊,我夠可以話你哋老作咯,至於話牠有焦慮及驚恐,有乜咁出奇唧,無啦啦被人捉住困喺一處陌生嘅地方,莫講話狗狗咁嘅反應,我諗係人都會驚喇,莫非要表現興奮同開心先算正常,無我真係睇唔到你依個機構有幾幾愛護動物,廿二號被捉,廿八號朝就要所謂嘅人道,乜唔係有限期嘅咩,如果狗狗眞係有主人,愛協請問你哋點得賠起,雖然唔係人命,但始終係一條生命,想請問你哋愛協依個機構嘅中指究竟竟係啲乜?點解連咁少嘅機會都唔比佢哋生存多一秒,就憑你哋一句說話同斷定,狗狗條命就要無辜咁奉上,喺依家依個咁多虐待同殘忍被殺害動物嘅社會,你哋做過啲咩?有無為啲無辜受害及被殺嘅狗狗爭取過啲咩?每當有案發一味只識話以有警方接手調查,十宗有幾宗有下文,你哋又有無落力·去跟進過,為受害嘅狗狗受取番個公道。

Comments are closed.