《情常在》以為自己是人的貓社長titi

2832

觀塘有間貓貓玩具,最近收養了一隻奇怪貓titi,titi同其他貓夾不來,但對人就十分親切,直情當正自己是貓社長。客人來買玩具給家中的貓貓玩嗎?不如問問titi有什麼推介啦!作為一隻貓可以住在貓玩具店,小記真的覺得很幸福,日日大把玩具玩,正呀!

撰文:小青

位於觀塘的Three Little Meow貓貓玩具店,細鋪換大鋪後,老闆Kevin自覺有能力在舖中養一隻貓,於是就設了一個「緊急託養貓貓」名額。有日Kevin收到義工的求救,指有隻貓貓被棄養兩次,現在無家可歸。

其實titi的身細說來也堪坷,數年前被人領養後,在新家住了一年,但與家中其他貓貓夾不來,追打其他貓,令同屋住的貓傷口深得見骨,最後主人決定將titi退還給義工。後來又有一個外國男人表示有興趣領養,初時男子說即使自己要回國,也會帶同titi,可惜到回國之日,titi又再度被遺棄。

「救得一隻得一隻啦。其實都好悲觀,呢度救得幾多隻呢?但又唔能夠見死不救。」titi係一隻非常有個性的貓,Kevin說牠不肯吃貓餅乾,日日都要食罐罐。「接得佢嚟住,就會承諾俾佢溫飽,有病就會帶佢睇醫生,唔會只當佢係畜生,會好好咁愛錫佢。」Kevin說titi好受客人歡迎,還整日扭人摸摸,有如貓公關一樣。大家有時間都可以到店中探望titi呀!
Three Little Meow
地址:觀塘開源道55號開聯工業中心A座5樓518室
電話:5376 3637

IMG_0956 IMG_0959 IMG_0962